Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Yamato Sushi. Meer weten? Ontdek meer
Sylvester
18 jun 2026 om 18:42
Was. Super lekker
Christa
24 mei 2026 om 21:47
We hebben heerlijk genoten van de sushi
Sanne
23 mei 2026 om 22:42
wij vonden het deze keer helaas tegenvallen, de tonijn sashimi was smakeloos. flink prijzig voor de grootte van de porties, geen waar voor ons geld
Rosalinde
17 mei 2026 om 20:35
Lekkere sushi!
rianne
24 apr 2026 om 19:10
heerlijk, goed verpakt.
Lynn
5 apr 2026 om 10:02
Hele lekkere sushi!
Igor
2 apr 2026 om 21:24
Tasted like old Sushi. The rice was hard as a rock so they probably sent me old Sushi from a fridge or something.
Dely
28 mrt 2026 om 20:31
20 minuten te laat. Warme eten was behoorlijk lauw, maar smaakte wel erg lekker. Sushi was ook goed
Rami
15 mrt 2026 om 19:21
Bezorging op tijd, goeie kwaliteit sushi!
Danielle
27 feb 2026 om 20:33
Altijd heerlijk!
jamura
26 feb 2026 om 20:37
Smaakte heerlijk! Wij hebben een nieuw adres voor sushi gevonden.
Red
8 feb 2026 om 10:48
Rijst was beetje hard.. smaakte ook niet vers. Tegenvaller